fredag 30. april 2010

Da er det siste april i dag,ukene går fort fast jeg mest sitter i sofan og tar det med ro.Kommer jo ikke sa langt med krykker så det er godt at man har tv og pc. Heldigvis har Johnny fått lånt en rullestol så jeg kan komme meg litt ut. En handletur til Charlottenberg har det blitt og forrige helg så var vi på hundeutstilling på Stange på lørdagen. Det var kjempegøy å være på utstilling igjen. Hadde smerter i benet på søndagen men det kunne jeg over leve *ler*
Hadde meldt på Ebba til Stange for jeg ble syk. Heldigvis så hadde jeg flaks at Wenche,som eier faren til Ebba,vær så snil og stilte henne for meg. Det gikk fint,hun fikk rødt og ble nr 3 i klassen med en kjempefin kritikk. Det hun trenger nå er mer ringtrening,særlig nå som vi skal være ute. Husker forrige sommer da hun ikke likte å gå på gress,hun såg mer ut som en kanin *ler*
Neste utstilling for henne blir på Shih Tzu-spesialen i Moss i pinse. Vet ikke hvordan jeg er i foten men får hjelp der. Skal ta ny røntgen neste uke og ser alt fint ut så får jeg fjerne gipsen og får begynne å delbelaste.
Nicco skal debutere på valpeshower i pinsen og det skal bli spennende. Skal begynne på lydighetskurs med han om 2 uker,det trenger han nok. Han er en j... på å jakte katter og han blir sååå sint når de kan hoppe opp på bord etc.

Ingen kommentarer: