tirsdag 1. juni 2010

endelig sommer







I dag er det 1.e juni og endelig ser det ut som om sommeren har kommet. Det var på tiden,var så lei av kulde og regn så det er godt med litt sol nå.

Var på to valpeshower med Nicco i helgen og det gikk kjempefint. Han konkurrerte mot sin bror og sin søster og han ble BIR begge dager. Vi var i Sletta (Toten hundeklubb) på lørdagen og på Dokka (Land Hundeklubb) på søndagen. På søndagen ble han også BIG2 så vi er kjempefornøyde. Tusen takk til Astrid som kom og handlet han så fint. Jeg er jo ikke helt bra i foten ennå så det tar vel noen uker tils jeg kan vise han på utstilling.

Ellers går det bedre med foten i hvert fall. Klart jeg merker at jeg har en del smerter fortsatt men det går i hvert fall rette veien. Skal inn til sykehuset mandag i neste uke for å fjerne 2 skruer så jeg håper at det skal gå fint.

Ingen kommentarer: