lørdag 18. september 2010

I'm alive:-)


Endelig så kommer det en oppdatering herifra. Skam at jeg ikke har skrevet noe på hele sommeren men ukene har gått så fort...

Ble friskmeldt i slutten av juni og siden har jeg jobbet ganske mye og det har gått fint. Klart jeg merker av litt smerter i foten til og fra men det får jeg nok bare leve med.

Det ble lite utstillinger i juli og august da Ebba og Nicco var sykmelde *ler* Nicco hadde fått et sår på et øye og Ebba fikk en sårinfeksjon på halsen så hun ble barbert men begge to har det bare fint igjen. For tiden er Nicco ganske frustrert da Ebba har løpetid men jeg håper at snart er over.

Ellers så har Tuva flyttet hjem til oss i begynnelsen av august. Hun heter egentlig Zhan-Thal Black and White Princess og er en nydelig sort/hvit Shih Tzu-tispe som kommer fra Lilla Edet i Sverige. Tusen takk igjen til Taina for at hun fikk flyttet hjem til oss og så gøy at vi fikk nye venner. Gleder meg kjempemye tils hun blir gammel nok til å reise på utstillinger.

Nå er det kun 2 valpeshower igjen for Nicco,han blir 9 mnd i oktober så da blir det utstillinger som junior. Syns ikke det var lenge siden han kom til oss som liten valp og nå er han en stor gutt med kjempemye pels *ler*

Ingen kommentarer: