tirsdag 4. mars 2008

Endelig på blogg *ler*

Hallå!!
Nå har jeg endelig tatt meg tid til å få ordnet en blogg. Skulle ha gjort det allerede i slutten av oktober 2007 for å kunne skrive om valpene (det første valpkullet våres) Men fikk jeg gjort det?? Nei da,valpene kom noen dager tidligere enn vi hadde tenkt oss *ler*' og så var det full fart i 8 uker *s* Men herlige valper var det og travle men morsomme uker ble det. Vi beholdt en tispe selv som heter Tindra her hjemme og Frozzen Delight Angel Of Mercy på stamtavlen. Hun er bare så herlig med et underbart gemytt så det skal bli gøy å følge henne videre. Alle de andre valpene kom til underbare hjem så jeg bare ønsker de nye eierne lykke til videre.

I søndags (2/3) var vi på valpeshow i Drammen. Vi stilte Tindra som akkurat blitt 4 mnd og Gipsy(av Triomar) som blir 6 mnd om noen dager. Gipsy er typisk tonåring akkurat nå,med større kropp enn hode *ler* men hun trenger trening så hun har bare godt å være med. Men da de gikk i samme klass så måtte jeg også debutere i ringen og det var litt nervøst da det også var første gangen for Tindra. Men jeg er førnøyd med hennes debut (og min) Det var 4 pene tisper i klassen og Tindra ble nr2 og Gipsy nr4. Tindra fikk en kjempefin kritikk så jeg er kjempefornøyd. Det var Gipsy's kullsøster som vant klassen og ble BIM så det var moro. Nå er det bare å trene til neste valpeshow i begynnelsen av april

Ingen kommentarer: