søndag 24. august 2008

Ikke så mye nytt...



Det er ganske stille for tiden. Er mye på jobb og fritiden går til promenader og/eller trening av hundene.
Var på utstillinger med Tindra og Gipsy forrige helg og de fikk blått begge to. Mye pga pelskondisjon (eller mangel på pels *ler*) og så trenger de litt mer tid så nå får de være hjemme litt.
Hadde med oss Harley til Østfoldtreffen forrige søndag. Ulrikke (datter til Therese) lånte han til Hund&Barn og de var så flinke at de vant den klassen, Det var så gøy å se dem... Hadde selvfølgelig glemt mitt kamera hjemme men jeg håper jeg får noen bilder sendt til meg så kan jeg vise dem senere. Ja Harley blir snart 3 mnd og jeg merker at han har blitt større (merker det når jeg skal lyfte han *ler*) så det kommer snart noen nye bilder på han.


Ingen kommentarer: